Klacht: Geldteruggave

op 04 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan het begin borgsom moeten betalen. Deze willen wij terug.

Gewenste Oplossing:

Als de borgsom is teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Beertje10,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de borg automatisch terug zal worden gestort wanneer er geen nieuwe bestelling geplaatst is voor het komende schooljaar.

Wij gaan het voor u nakijken en zullen de borg crediteren wanneer dit nog niet is gebeurd.

Mijn collega's op de afdeling klantenservice van VanDijk hadden u met deze vraag ook kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Beertje10