Klacht: Geldteruggave

op 04 oktober 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Beertje10,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de borg automatisch terug zal worden gestort wanneer er geen nieuwe bestelling geplaatst is voor het komende schooljaar.

Wij gaan het voor u nakijken en zullen de borg crediteren wanneer dit nog niet is gebeurd.

Mijn collega's op de afdeling klantenservice van VanDijk hadden u met deze vraag ook kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Beertje10