Klacht: Geldteruggave

op 12 augustus 2017 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 23 juni een was willen doen in de Miele wasserette in mijn appartementencomplex, maar de wasmachine deed het niet en ik moest een andere wasmachine gebruiken. Ik heb (om mijn geld terug te krijgen) op 26 juni een email gestuurd, en een paar dagen later kreeg ik een reply. Ze vroegen mijn informatie en dat heb ik gegeven. Dat was op 4 juli. Helaas heb ik daarna niets meer vernomen. Ik had op 28 juni naar de Klantenservice gebeld en die hebben mijn informatie opgenomen, maar daarna heb ik nooit meer iets van hun gehoord. Ik heb twee weken later, op 15 juli, weer gemaild, en weer niks gehoord. Ik vind het wel heel raar en onbeleefd van hun.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tatiana9