Klacht: geldklopperij

op 17 oktober 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een paar jaar geleden een ov chipkaart gekocht omdat me dat makkelijk leek. Je kunt namelijk niet meer met het openbaar vervoer reizen zonder deze kaart en heel soms is het toch handig. Een kaart kost €7,50 en ik heb er €20 op gezet. Na een paar maanden ben ik naar een concert geweest en heb ik hem in de bus gebruikt. Handig.
Nu een paar jaar later, heb ik hem weer nodig om uit eten te gaan. Maar tot mijn verbazing mag ik de bus niet in!! ‘Uw kaart is niet geldig mevrouw. Deze is een paar maanden geleden verlopen’ Of ik even wilde gaan pinnen bij de bank 20 minuten lopen verderop zodat ik met de volgende bus een kaartje kon kopen. Het diner waar ik 2 kaarten van 70 euro voor had gekocht heb ik moeten missen.
Nu moet ik om het geld terug te vragen ook nog een formulier uitprinten en gefrankeerd versturen. En na gebeld te hebben is het excuus dat ze de kwaliteit voor de klant willen waarborgen.
Mij lijkt dit een puur geldklopperij

Een nieuwe ov chipkaart. En mocht het niet mogelijk zijn om die zonder houdbaarheidsdatum te krijgen dat vind ik op zijn minst dat deze gratis te verlengen moet zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jetsto78