Klacht: Geldklopperij

op 28 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Zaterdag 25 januari ben ik samen met 4 tafelgenoten bij La Cubanita gaan eten in Leeuwarden.Wij zijn allen liefhebbers van lekker eten en hadden ons enorm verheugd op ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het bleek een restaurant waar de commercialiteit van afspatte.

– Het eten was belachelijk duur, terwijl duidelijk een aantal producten rechtstreeks (diepgevroren) van de leverancier afkomstig was. Daarbij waren het hele kleine porties voor dit geld.
* salade met tomaat €3,50 (bleek rauwkost met enkele gehalveerde cherry tomaatjes)
* Ratatouille €4,- en gehaktballetjes €4,75 in tomatensaus (je proeft dat de saus als hoofdbestanddeel tomatenpuree is)
* Cocktails €4,50 en 1l. sangria €17,50 (limonade met een vleugje alcohol)
* Profiteroles €4,- (dit waren ordinaire droge soezen met een lijntje chocoladesaus)
* Geitenkaas-hamrolletjes €4,75 (4 minirolletjes!!!)
* Geitenkaas met honing €4,50 (3 stuks!!)

In plaats van dat ze besparen op strijdkrachten op de vloer (het personeel struikelden zo ongeveer over elkaar), kunnen ze ook wat aan de portioneringen doen.

Vreselijk dat er op deze manier geld verdient moet worden. Een avondje uit mag geld kosten, maar wel voor goede producten en een redelijke portionering.

Leuke meiden in de bediening, dat moet gezegd worden maar ik ambieer ze niet!

Ik wilde La Cubanita persoonlijk een uitgebreide mail sturen, maar op hun website is geen enkele optie voor het benaderen per mail.

De rekening betrof €225,- voor 5 personen en ik zou hier graag een tegemoetkoming in zien.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HeleenT