Klacht: Geldigheid kaart

op 19 september 2018 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen jaren meerdere bioscoopcadeaukaarten ontvangen, op de kaart zelf staat geen geldigheidsdatum.
Zojuist de twee laatste willen activeren en verlopen! Contact gehad met de klantenservice, zeggen ze doodleuk dat je de code altijd moet checken bij ontvangst! Sorry? Cadeau in ontvangst nemen en zeggen ik ga eerst even checken tot wanneer deze geldig is, is mijn inziens gewoon voor betaald en dus geldig. Cadeaukaarten van andere winkels behouden zijn waarde, dit blijkt hier anders juridisch geregeld te zijn.
Ik zal never nooit een bioscoopcadeau als cadeau geven, iemand verplichten binnen het jaar naar de bioscoop te gaan?

Gewenste Oplossing:

Waarde van de kaarten ontvangen en de bioscoopcadeau zijn waarde laten behouden, is immers gewoon (dik) voor betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PW75