Klacht: Geldige abonnement van 370 euro, toch boetes en geen reactie of gehoor voor mijn klachten.

op 13 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen,

Ik hoop dat u mij kunt helpen want ik zit echt met mijn handen in mijn haren.

In november heb ik op telefonische advies van de NS een bepaald abonnement gekocht van 370 euro. Helaas bleek bij het reizen dit abonnement dus niet goed te zijn volgens de conducteurs en heb ik hierop bekeuringen gekregen. Het hele verhaal heb ik in brieven en bewijstukken toegestuurd op 18 december 2013 en wederom op 2 januari 2014. Ik krijg hier echt NOOIT reacties op. Ook telefonisch weigeren ze mij te helpen. Ik heb het geld niet om te betalen en wil niet het risico hebben dat het naar een incasso bureau gaat. Nogmaals ik had een betaalde en geldige abonnement. Ik kan helaas niet al mijn documenten uploaden naar u. Mocht u nog een emailadres hebben dan kan ik het volledige dossier naar u mailen. Voor nu heb ik mijn laatste brief toegevoegd.

Ik hoop echt dat u mij kunt helpen.

Ik wil dat de bekeuringen nietig worden verklaard. OMDAT ik een geldige abonnement had, hier heb ik 370 euro voor betaald!
............................................................
Theoretisch vind ik dat e mijn abonnenement geld van 370 ook terug moeten betalen omdat ik dit niet naar volledigheid heb kunnen gebruiken maar zou al blij zijn als al de bekeuring nietig worden verklaard.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 11:44 geantwoord

Klant om meer gegevens gevraagd om hem beter van dienst te zijn.

Reactie van de melder van de klacht ninakellie

3 jaren geleden - Goedemiddag, U geeft aan in de andere tap dat de NS zegt dat deze klacht is opgelost. Ik heb echter niets vernomen over geen van mijn correspondentie. Ook heb ik afgelopen week wederom weer na gebeld maar de medewerker kon mij toen ook niets zeggen. Dus nogmaals ik heb niet gehoord of bevestigd gekregen over mij klachten. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Leila Meyers

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ninakellie