Klacht: geldig lot toch prijs niet uitkeren

op 13 juli 2012 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

onlangs had de pcl de straatprijsactie van elke dag 25.000 die in juni bekend gemaakt zou worden
ik dacht leuk ik wil extra kans maken dus ik bestelde extra en daarbij kreeg ik een gratis welkomstlot, ik heb ze allebei op een andere postcode laten zetten de 1058 np en de 1098 jd
dat moest smiddags voor 15.00 om nog kans te maken op de prijzen van de trekking in mei en via ideal betaald tijd 14.23 uur

nu is er op mijn gratis lot een prijs gevallen namelijk 25.000 op 1098 jd en zegt de postcodeloterij dat ik geen recht heb op de prijs want het lotnummer is later ingegaan en ik deed niet mee in de trekking van mei want ik was te laat en daardoor deed ik in juni mee, de aanmelding zou om 17.00 binnen zijn gekomen terwijl op mijn bankafschrift toch echt staat vermeld trekking mei 2012 14.23 en dus op tijd en volgens het regelement van de pcl is mijn lot gewoon geldig , ook staat daarin vermeld dat als je een lot besteld en daarbij een gratis lot krijgt dat die voor dezelfde trekking meedoet in die maand en dus geen juni of juli zoals onlangs door de pcl is bevestigd, maar dus in mei gezien mijn bankafschrift.

Daarnaast vertelde de mevrouw me doodleuk dat ik helemaal niet meegedaan had in de trekking van mei

Met andere woorden ik betaald dus voor mei?
op mijn bankafschrift staat trekking mei 2012 maar ik doe niet mee aan de trekking van mei maar pas een maand later?

in mijn ogen is dit de reinste vorm van oplichting voor mensen die denken in mei mee te doen en daarvoor betalen als voor prijswinnaars die dus iets winnen maar er geen recht op hebben omdat de maand ineens veranderd?

de website vermeld, uw bankafschrift is uw deelname bewijs …
dus de pcl kan draaien liegen en oplichten wat ze willen, de handelswijze is op deze manier niet correct

Prijs uitkeren, en vertrouwen herstellen met deugdelijke uitleg

gezien de geldigheid van mijn loten

Alle klachten die gemeld zijn door shanty