Het is vanaf zondag voor mij al onmogelijk om op bovengenoemde site
in te loggen Hoe kan dit ,willen jullie het oplossen. Lees meer
Onberijkbaar. Doe mee en win.
Kan code niet invoeren. Lees meer
Ik probeer in te loggen op de website www.gelderlander.nl/inhetzonnetje maar ik kan het niet vinden.Kunt U mij helpen? Lees meer
Probeer al dagen achtereen op de web-site in te loggen van "in het zonnetje".
Maar helaas zelfs e-mail hierover wordt niet beantwoord.
Zo kan iedereen een "prijsvraag " uitschrijven. Lees meer
www.gelderlander.nl/abonneeinhetzonnetje werkt niet.
Er komt niets te voorschijn. Vertel mij hoe dit werkt anders is het geen zonnetje maar erg duister. Lees meer
Geweldig leuke actie. Levert beslist GEEN Abonnees op.
Hoe is zó iets mogelijk ? Is ook de krant "Natte vinger werk".?????? Lees meer
Ik kom niet bij mijn persoonlijke code Lees meer
in het zonnetje heeft mij al veel tijd gekost het lukt echt niet Lees meer
De actie van de persoonlijke kaart voor abonneeinhetzonnetje op Internet werkt niet.
Ook de vorige actie lukte het niet.
Wilt u hier naar kijken, ik heb gezien dat er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben. Lees meer
Ik kan me niet aanmelden voor in het zonnetje. Lees meer