Nog steeds en vaak worden Gelderlander niet bezorgd.
Hoe zit met bezorgers die bonus 1000 euro ontvangen en einde jaar collectefooi kranten ook ontvangen en daarna weglopen
Vele klanten worden depressief van steeds geen kranten ontvangen op willekeurige dagen en nu... Lees meer
Telefonisch contact gemaakt met een vraag over inloggen. Mevrouw luisterde amper (had het idee dat ze met collega's aan het dollen was). De lijn werd zomaar verbroken.
0p deze manier werft u geen nieuwe abonnees. Lees meer
Nu 3 keer voorgekomen dat de krant niet bezorgt wordt. Men gaat dan de abonnements gelden aanpassen, terwijl ik de krant wil lezen Lees meer
Vrijdag 17 en zaterdag 18 februari, graag deze 2 dagen in mindering brengen bij get abonnement. Lees meer
Vanmorgen heb ik gebeld om mijn abonnement om te zetten naar de digitale versie. De meneer van de klantenservice bleef maar zeuren over een abonnement met tijdschrift enz. ik heb tot 3x gezegd dat ik alleen het abonnement van de... Lees meer
Heb een contract voor 3jaar voor 26euro per maand niet wordt dat 29euro wegens reguliere verhoging ik houd me aan de afspraak ging ervan uit dat jullie dat ook deden Lees meer
Ik vind het zeer vervelend dat de krant steeds vaker niet bezorgd wordt.
Er wordt dan verwezen naar digitale krant.
Als ik de krant digitaal wil lezen dan zou ik mij niet abonneren op de papieren krant !
Ik heb... Lees meer
Al enige maanden andere krantbezorger(s). Sinds die tijd vaak foute bezorging.
B.v. Geen krant, verkeerde krant Trouw i.p.v. de Gelderlander, krant hoort zoals we gewend waren in de voordeur, maar nu regelmatig in onze buitenbus.
Aantal keren buitenbus dichtgeplakt, met als... Lees meer
Beste Lezer,
Ik heb vanaf 21 november geen krant gekregen “ de Gelderlander”.
Ik heb meerdere keren gebeld en aangegeven dat ik vanaf 21 november niks heb ontvangen.
De Gelderlander geeft aan mij bedragen hebben terug betaald, echter zie ik niks op mijn... Lees meer
Verkeerde editie 2 dagen ontvangen. Moet de Arnhemse editie zijn...niet De Betuwe editie Lees meer