Klacht: Geldautomaat

op 25 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Sedert vorige week donderdag is er in heel Kerkrade geen enof voldoende gevulde geldautomaat meer: contant betalen is geen schande!

Als dit binnen een dag is opgelost maar ook nooit meer zal gebeuren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Hoi Jos,Wat ontzettend balen dat de automaten in jouw omgeving niet of niet goed gevuld zijn. Je mag zeker contant betalen als je dat wilt!Garanderen dat dit niet weer zal voorkomen kan ik helaas niet waarmaken. In het kader van transparantie kan ik deze toezegging dus ook niet doen.Wel wil ik je graag een link sturen met een overzicht van bij welke automaten je terecht kunt, helpt dit? https:www.locatiewijzer.geldmaat.nl?searchKerkrade,%20NederlandEn heb je inmiddels geld kunnen opnemen zoals je wilde?Met vriendelijke groet, ING Webcare Femke

Reactie van de melder van de klacht Jos Schleepen

4 maanden geleden - Hi Femke, bedankt voor de snelle reactie, top. Nee, ik heb nog geen geld afgehaald maar met de toegestuurde website gaat dit zeker lukken. Nogmaals bedankt! Groeten, Jos

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 26 mei 2020 om 15:52 geantwoord

Graag gedaan Jos, moet dan helemaal goed komen zo!

Ik sluit de klacht bij dezen; als er nog wat is, dan weet je ons te vinden. Je mag ons ook altijd benaderen op 020 22 888 88, via de chat in Mijn ING Service Chat Betalen, Sparen en Creditcard of via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groet,

Roos