Klacht: Geld wordt niet teruggestort na retourneren binnen zichttermijn

op 29 januari 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Producten al ruim een maand geleden retour gezonden, kreeg na 2 weken nog geen bericht. Heb nu al 3 keer gebeld en 4 x een e-mail gestuurd.

Heb inmiddels een bedrag ontvangen wat niet overeenkomt met mijn bestelling, heb hier vragen over gesteld maar krijg geen reactie. De personen in het service centrum maken afspraken die niet worden nagekomen.

Als de gelden zijn terug gestort op mijn rekening

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 24 februari 2016 om 09:55 geantwoord

Beste Remesh,

Bedankt voor je reactie.

Vreemd dat je het aankoopbedrag van deze bestelling niet hebt ontvangen, deze refund is wel aangemaakt en niet afgekeurd. We zullen daarom met de financiele afdeling kijken of er toch niet iets mis is gegaan. Je zult hier per e-mail een terugkoppeling over ontvangen.

iBOOD Webcare Team

Heeft op 29 april 2016 om 11:26 geantwoord

Uw e-mail waarin u aangeeft dat er nimmer een toezegging is gedaan is niet waar. Ik ben nu 5 maanden verder en heb de gelden nog altijd niet terug.

In de bijlage heb ik bewijs toegevoegd dat u overgaat tot creditering na het insturen van het verzendbewijs. Ik stel voor dat u de afspraak nakomt en de gelden binnen 5 werkdagen gerekend vanaf vandaag terug betaald. Gebeurt dit niet dan ben ik genoodzaakt dit en het complete dossier in te sturen op alle sociale media en de pers. Er zal vast wel iemand zijn die dit oppikt en jullie naam komt dan slecht in de media terecht.

Het is toch niet normaal dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen.

Bijlage als email verzonden kon niet worden bijgevoegd via dit formulier

Alle klachten die gemeld zijn door remeshg