Klacht: Geld verduistering

Ik ben ook gedupeerd door RM Brink Dakkapellen voor een groot geldbedrag op dezelfde walgelijke manier als in die andere klachten staat beschreven. Bij KvK is dit een eenmanszaak met een jonge eigenaar. Hierachter zit eigenlijk een grote profesionele zwendel gepleegd door seniore leden van dezelfde familie. Het is namelijk niet de heer B die bij mij binnen is geweest met zijn laptop en zijn tekenprogramma, maar zijn schaamteloze stiefvader was dat.

Sinds 2014 tot 2020 heeft deze misdadige club maar liefst drie (dakkapellen-)bedrijven, keer op keer, op dezelfde bedrieglijke manier gedreven en dan elke drie jaar eentje failliet laten verklaren, met elke keer tientallen gedupeerden als gevolge:

– in 2014, Kompas Dakkapellen, zie ook het artikel en de videos van BNNVARA hierover

– in 2017, Noord-Holand Dakkapellen, zie ook de artikelen en de videos van BNNVARA hierover

en

– en nu, anno 2020, RM Brink Dakkapellen (ook h.o.d.n. RL Dakkapel), zie alle klachten hier op klacht.nl of op andere websites als klachtenkompas.nl. Kijk aub ook hier voor meer info:

Vraag voor De Justitie: hoe is dit allemaal mogelijk in Nederland anno 2020? Dit is echt vreselijk! Het is NU echt hoog tijd om een einde te maken aan de zwendelpraktijken van deze club.

Ik wil graag alle gedupeerden vragen om aangifte te doen bij de Politie wegens (geld) verduistering, wat wel een strafbare misdrijf is volgens de wet.

Bent u ook gedupeerd, stuur mij dan aub een email bericht naar [email protected] Ik kan u gelijk in contact brengen met relevante partijen die echt kunnen helpen. Samen staan we dan sterk!

GELD TERUG

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RM Brink Dakkapellen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RM Brink Dakkapellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GedupeerdDoorRMDakkappelen