Klacht: Geld vast op tussenrekening

op 19 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Ik heb een betaalverzoek ontvangen via ING Betaalverzoek. Zelf ben ik klant bij de Rabobank.

De betaling van dit verzoek liep via iDeal van mijn Rabobank rekening naar een tussenrekening van ING.

Dit was op 24 april 2020. Inmiddels is het 19 mei 2020 en staat het er al bijna een maand.

Ik ben pas tevreden als het geld op mijn rekening staat of op de uiteindelijke rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 mei 2020 om 15:25 geantwoord

Beste raymond74,

Ik kan me voorstellen dat je graag ziet dat deze betaling nu correct verwerkt wordt, of retour komt!

Wanneer er iets mis gaat met het door-boeken van een betaalverzoek, sturen we deze doorgaans met uiterlijk 4 werkdagen retour.

Als de betaling niet automatisch retour is gekomen, dan kan er een onderzoek worden gestart door de partij die het betaalverzoek heeft verzonden. Ik begrijp dat dit een andere partij is. Mocht dit nog niet zijn gebeurd, dan kan deze partij contact met ons opnemen om de betaling te laten onderzoeken en corrigeren.

Hopelijk kan de situatie dan alsnog opgehelderd en afgerond worden!

Vriendelijke groet,

Ronnie
ING Webcare

Heeft op 20 mei 2020 om 21:40 geantwoord

Ik vind dat ik hier niet als klant tussen hoor te zitten. Er word niet gecommuniceerd en gewerkt aan een oplossing. Dus bel zelf eens ING.

Reactie van de melder van de klacht raymond74

4 maanden geleden - Waarom is dit gemarkeerd als opgelost ? Ik was toch duidelijk in mijn vraag ? Ik zal wel een kopie klacht openen

Alle klachten die gemeld zijn door raymond74