Klacht: geld vane me bank gehaald 238 euro

op 03 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

er is geld van me bank gehaald 238 en wil dat zo spoedig mogelijk trug weet niet waar dat voor staat

waneer me geld trug gestort is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 juli 2017 om 10:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw antwoord.
Ik heb nog geen contact vanuit u vernomen.
Als u ons de bovengenoemde informatie kunt sturen naar support@adyen.com, kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoor het graag als u meer vragen heeft.

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door severjano