Klacht: geld van visa kaart genomen nadat alles al betaald was

op 05 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte Mijnheer/Mevrouw,

Naar aanleiding van mijn huurwagen bij Firefly Vanencia via Ryanair res. ES753312490 heb ik vastgesteld dat er nogmaals 187.79 euro van mijn nieuwe eindigend op 3034 visa kaart gold is afgehaald als ook dat er nog 8 euro gereserveerd is .

Want de volledige som van 296.17 euro is al in de maand januari 2017 volledig betaald samen met de verzekering van de wagen (eigen risico). Wel moet ik erbij vernoemen dat er een bijna verlopen visa kaart eindigt met nummer 2205 toen gebruikt is. (zie bijlagen ) Bij afhalen van de wagen hebben ze mijn visa kaart gevraagd en heb ik de nieuwe gegeven eindigend op 3034.

De wagen is op tijd afgeleverd zonder schade en volgetankt zoals beschreven staat in de huurovereenkomst , nu sta ik ervan te kijken dat nu deze som via de visa gold afgehaald is zonder verwittiging bij de terug gave, of waren dat verdoken kosten waar ik nergens niet terug van vond bij het huren van de wagen ??

De mevrouw aan de balie van Firefly zei dat alles ok bij het inleveren van de wagen, zijn toen terug vertrokken naar Belgie met Ryanair tot dat ik mijn rekening de week erop bekeek met deze uitkomst.

Hopend op een gunstig antwoord .

Mvg

Stefan Vreven

gsm0479 481679

Als ik mijn geld terug gestort krijg ,want geef toe dat is toch niet eerlijk , geven eerst een volledige prijs die ik betaal en dan halen nogmaals 187 euro van de visa kaart

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan vreven