Klacht: Geld van retouren na ruim een maand nog niet terug en 1 artikel is überhaupt niet geleverd

op 09 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Bestelnummer: 10206042299488

Eind juni en begin jullie heb ik artikelen retour gestuurd van deze bestelling en tussen 1 en 8 juli heb ik hiervan de bevestigingen ontvangen met de belofte dat het geld binnen 5 dagen op m’n rekening zou staan. Ik heb tot op heden niks ontvangen. 3 aug heb ik hierover gebeld en werd er aangegeven dat het zo snel mogelijk gestort zou worden.

Verder is 1 broek niet geleverd, hierover heb ik 2x gebeld en 2x gemaild. Het verzoek tot annuleren zou bij Tom Tailor liggen, maar er gebeurt nog weinig…

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Zalando en ik begrijp ook echt niet wat er ineens aan de hand is. Jammer, ik heb altijd veel bij jullie besteld.

Ik wil heel graag mijn € 1348,53 + € 45,99 direct teruggestort zien op mijn rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mereldezoveelste