Klacht: Geld van rekening

op 20 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,
Ik heb op mijn bankrekening gezien dat er een bedrag van 78€ overgedragen is naar jullie met als mededeling: juiceplus – BE093462
Op datum 20 september en bij beschrijving staat een sepa domiciliëring

Zou u mij kunnen vertellen waarvoor of voor wie dit bedrag van mijn rekening gehaald is want ik heb heb niets besteld of online gekocht.

Ik zou graag weten waarvoor ik 78€ betaald heb en hoop dat dit terug gestort wordt

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van GlobalCollect

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Vandenberghe, bedankt voor uw bericht via Klacht.nl. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op cs@ingenico.com. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 september 2017 om 14:37 geantwoord

Extra informatie

U mag mijn klacht annuleren, ik heb een vermoeden vanwaar het bedrag afkomstig is

Bianca Vandenberghe
Bibib

Alle klachten die gemeld zijn door Bibib