Klacht: Geld van de rekening

op 18 februari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag €29, 50 van mij rekening afgetrokken, zonder dat ze iets voor mij hebben gedaan of dat ik hier toestemming heb gegeven. Is dit een bekend probleem en wat ik hier de reden van.

Met vriendelijke groet,
Kris Reimink

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijkheid is gegeven over waarom het geld van mijn rekening is afgehaald. En als er geen reden voor kan worden gegeven dan zie ik graag dat het bedrag word terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Krisreimink