Klacht: Geld terug na retour

op 19 oktober 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 oktober heb ik mijn bestelling teruggestuurd aangezien ik niet tevreden was over de kleding. Nu heb ik alleen nog steeds niet mijn geld teruggestort gekregen. Ik vind dit echt belachelijk lang duren. Ik krijg ook maar niemand te pakken van boohoo die even met mij mee kijkt naar een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld teruggestort heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StephanieWagemakers