Klacht: geld terug krijgen

op 23 mei 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

ik had vorige week mijn OV kwijt geraakt. dus heb ik naar OV chipkaart gebeld om mijn OV te blokkeren. Ik heb een nieuwe OV aangevraagd en het zaterdag gekregen. maar er stond een regio abonnement op de geblokkeerde OV chipkaart en de regio abonnement van Den haag naar Leiden is niet overgeplaatst naar de nieuwe OV chipkaart waarvoor ik 11 euro nog moet gaan betalen .Dus ik had vandaag (23/05/2016)gebeld om te vragen wat ik er aan kon doen. En hun medewerker heeft mij verteld dat ik weer een nieuwe OV chipkaart moest gaan aanschaffen(waarvoor ik weer onterecht 11 euro moet gaan betalen) om weer te kunnen reizen met mijn abonnement waarvoor ik 78 euro heb betaalt.En hun medewerker heeft mij ook verteld dat de collega waarmee ik een gesprek had om mijn OV te blokkeren dat ze een foutje heeft gemaakt en het perrongeluk in een andere OV is geplaatst( het abonnement zou pas om 14/06/2016 verlopen). dus ik moet onterecht totaal 22 euro betalen
dus hierbij vraag ik OV chipkaart vriendelijk om de 22 euro die ik nog moet gaan betalen aan mij terug te betalen

mijn geld terug krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door al1c