Klacht: Geld terug ipv voucher

op 14 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Ik krijg iedere keer als antwoord dat ik de voucher maar moet accepteren. Maar inmiddels heeft het kabinet besloten dat reizigers geld terug moeten krijgen als ze dat willen, reisorganisaties mogen niet alleen maar een voucher geven ter compensatie. Lijkt mij dat jullie dit niet zomaar kunnen negeren.

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 18 mei 2020 om 10:51 geantwoord

Beste mevrouw Van Beek,
Gezien je eerder via deze website een klacht hebt geplaatst, verwijzen wij je graag naar die reactie. NIeuwe klachten aangemaakt over dit zelfde onderwerp, nemen wij niet in behandeling. Mocht je vragen hebben omtrent een eerdere reactie, dan kun je natuurlijk altijd reageren op onze laatste e-mail.

Bedankt
HotelSpecials

Heeft op 22 mei 2020 om 12:11 geantwoord

Terwijl iedereen meegaat met de Europese richtlijnen om consumenten de keuze te geven tussen een voucher of geld terug, blijft hotelspecials hardnekkig weigeren om geld terug te geven!!

Alle klachten die gemeld zijn door Astridterbeek