Klacht: Geld terug

op 04 oktober 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Callum,

Wij vinden het vervelend dat u nog geen geld retour heeft ontvangen!

Het tegoed van € 8,08 hebben wij op 13 september 2017 overgemaakt op IBAN NL12ABNA********852.

Helaas hebben wij de boeken die u vorige week naar ons geretourneerd heeft nog niet ontvangen. Wij sturen u altijd een bevestiging wanneer wij artikelen hebben ontvangen. Ons advies is om het verzendbewijs goed te bewaren, wanneer u volgende week geen bevestiging heeft gehad deze naar ons op te sturen!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice

Heeft op 04 oktober 2017 om 09:11 geantwoord

Heb me hele rekening afgecheckt , niks gezien van die 8 euro .
Zal nog even afwachten dan tot volgende week

Alle klachten die gemeld zijn door Callum4a