Klacht: Geld terug

op 17 augustus 2016 over huurbegeleiding.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreffende klacht: Huurbegeleiding.nl

Geachte,

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Huurbegeleiding.nl.
Op 27 oktober 2014 heb een contract aangegaan met Huurbegeleiding.nl om mij aan een huurwoning te helpen.
Sinds het bovenstaande datum heb ik elke maand € 19,95 betaald aan Huurbegeleiding voor hun hulp.
Ik heb betaald tot met Juni 2016.
Daarna heb ik geen berichten meer gehad van Huurbegeleiding over de betalingen.
Terwijl het contract normaal tot oktober 2016 loopt.
Ik heb alle mogelijke wegen bewandeld om met hun in contact te komen maar helaas,ik kreeg geen enkel antwoord terug.
Na zoek werk van mijn kant uit ben ik er achter gekomen dat Huurbegeleiding niet langer meer staat ingeschreven bij de KVK.
Maar volgens hun contract : als ze na 24 maanden geen huis voor mij hebben gevonden, moeten ze het geld terug storten aan mij wat ik al die tijd heb betaald aan hun.

Dus nu is mijn vraag aan U hoe ik dit moet aanpakken en op welke wijze ik mijn geld kan terug vorderen wat ik periode van november 2014 tot met juni 2016 heb betaald heb aan Huurbegeleiding.nl.

In de hoop dat U mij verder kan helpen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het hele bedrag terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar huurbegeleiding.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door De Alex