Klacht: geld terg ontvangen

op 28 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

hallo,
10 september heb ik een sterabbonement noord aangevraagd, ik had mijn bestelling opgehaald bij een ov punt. toen bleek dat mijn ov niet wou inchecken en ik de verkeerde zone had. vervolgens heeft mijn moeder der heen gebeld en hebben ze het aangepast. maar der is toen 2 keer 103,10 euro van af geschreven. ik heb hier een paar keer achter aangebeld dat ik dit geld terug wou hebben. om dat het niet klopt dat jullie het aanpassen en vervolgens wel 2 keer het geld er af halen. medewerkers van arriva hebben mij 2 keer verteld dat ik het geld terug zou krijgen binnen 50 werkdagen, ook hierop gewacht en nog steeds niks binnen. ik baal hier erg van want het gaat wel om veel geld. ik heb er ook een bijlage bij zodat u kunt zien dat het echt is gebeurd en betaald.

met vriendelijke groet, melissa dijk
9982 ED uithuizermeeden havenweg 32

ik ben tevreden als dit probleem op gelost is en ik me geld terug heb.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 dagen geleden - Goedenavond, Wat jammer om te lezen dat je je geld nog niet terug hebt. Graag maak ik hier intern melding van, want ik begrijp goed dat je het geld goed anders kunt besteden. Je geeft aan dat jou 2 keer is verteld dat je het geld binnen 50 werkdagen terug zou krijgen. Heb je dit via het contactformulier te horen gekregen? En zo ja, heb je daarvan een referentienummer voor me? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht melissadijk99@gmail.com

7 dagen geleden - Goedenavond, heel erg bedankt alvast! ja zou het graag anders besteden als student heb je het niet heel breed. wat word er nu veder mee gedaan? hoor ik hier nu wel meer van? ja dat klopt ik heb 2 keer te horen gekregen via de klanten service van arriva. de laaste keer is mij zelfs verteld dat ik het die week nog terug zou krijgen ik ben daar over terug gebeld door arriva zelf. verolgens had ik 3 week later nog niks naar dat telefoontje gehoord, ik ben vervolgens weer arriva gaan bellen en toen pas heb ik te horen gekregen dat ik het bewijsje even moet mailen. maar omdat ik aldoor geen goeie informatie van jullie kreeg en het meer dan zat ben dien ik een klacht in. ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen over het geld bedrag. met vriendelijke groet melissa dijk.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 november 2016 om 23:00 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je elke keer iets anders hoort.
Ik heb er intern melding van gemaakt zodat mijn collega hier naar zal kijken. Ik durf je niet te zeggen op welke termijn dit gebeurt, maar mijn collega weet dat je al een lange tijd wacht op je geld.

Ik hoop dat het snel geregeld is.

Alle klachten die gemeld zijn door melissadijk99@gmail.com