Klacht: Geld tegoed van dit bedrijf

op 06 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb nog een bedrag van 103,37 euro van ze tegoed na 2 maal een verkeerde levering van een bepaald produkt. Dit hebben ze mij toegezegd terug te betalen op 24 augustus 2016 en dit zou 10 a 14 dagen duren al dat het op mijn rekening zou staan.We zijn nu al bijna een maand verder en heb nog steeds niks ontvangen. De afspraak is gemaakt met ene Tatevik, de supervisor van de klantenservice. Ik kan zelf geen contact meer met ze krijgen want ze hebben mijn ticket zo als hun dat noemen “opgelost” en dan kun je dus niet meer met ze mailen. Ik hoop dat jullie een mogelijkheid zien om wel contact met ze te krijgen en ze op hun verantwoordelijkheden kunnen wijzen.

Als Lightinthebox mij nu eindelijk mijn geld teruggeeft!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - wj hadden gaag een bestelnummer zodat wij hierop kunnen reageren. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - het bestelnummer is 1607031218557982. Kijk alle berichten maar eens goed na en zie wat een zooitje jullie er van maken!! Ik ben al vanaf juli met jullie bezig!! Geef mij mijn geld terug, dat is alles wat ik vraag!!

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - Het blijft weer angstvallig stil van jullie kant...... Geef mij mijn geld terug!!!!!

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - Nou waar blijft jullie reactie dan en nog belangrijker... WAAR BLIJFT MIJN GELD!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - Hey Tatevik wakker worden ik krijg nog geld van jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - Het is toch te triest voor woorden hoe jullie als groot miljardenbedrijf met je klanten omgaat. Geef mij nu zoals is afgesproken mijn 103,37 euro terug, dit is voor mij veel geld en voor jullie stelt dat niks voor. Het is echt een schande dat jullie nu ook niet eens meer hier reageren! Dus Marianne en Tatevik maak het in orde!! Geef mijn geld terug!!!

Reactie van de melder van de klacht sativa77

2 maanden geleden - Hallo geef mij mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:37 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2016 om 14:46 geantwoord

Heb net het betaalverzoek gedaan via PayPal. Zorg dat het nu in orde komt!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door sativa77