Klacht: geld tegoed

op 04 oktober 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had geld van kpn tegoed maar doordat mijn zoon 1x een openstaande rekening voor mij heeft betaald is het geld wat ik tegoed had bij mijn zoon op de rekening gekomen.
Omdat ik geen contact heb met mijn zoon is het voor mij niet mogelijk het geld van hem terug te vorderen.
Maar is het niet zo dat kpn verantwoordelijk is voor dit probleem en moet zorgen dat ik mijn geld terug krijg?

Gewenste Oplossing:

als ik het geld waar ik al vanaf maart 2016 recht op heb op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rinus65