Klacht: Geld retour

op 12 mei 2017 over Dress-for-less.nl in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 truitjes besteld en de eerste keer ging het super .
De tweede keer maakte ik een fout want ik storten het geld op een Nederlands acount het zelfde als de eerste keer maar nu moest het achteraf op een duits acount .
Ze reageren wel terug binnen 48 uur krijgt U antwoord maar het echte antwoord blijft uit
Zit al vanaf 20 april mijn geld retour te krijgen maar nog steeds niks .
Ik ga Radar en de belbus inschakelen want het blijft maar duren .
Dat is echt waardeloos .Geen goede aktie van zo;n bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Bij de eerste 2 truitjes was ik super tevreden .Maar bij de tweede bestelling ging het radicaal mis .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dress-for-less.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dress-for-less.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dame 27