Klacht: Geld retour

Paar maanden geleden 4 onderdelen besteld, uiteindelijk duurde de levering te lang en heb ik besloten ze allemaal te annuleren. Mister auto gebeld ze namen op en ze hebben alles netjes geannuleerd en vonden het erg vervelend allemaal. Uiteindelijk bleek 1 onderdeel al in de laatste fase van verzending te zitten en die kon ze niet annuleren die moest ik zodra hij bezorgd werd (wat nog binnen een paar dagen zou duren) weigeren omdat hij praktische de opslag al het verlaten ofzo.

Nu 2 maanden verder is het onderdeel nog steeds niet bezorgd terwijl hij volgens de website nog wel geleverd moet worden. Zolang ik hem niet weiger krijg ik mijn 155,- (nog wat) niet terug!

Ik kan mister auto al niet meer bereiken en voel me inmiddels wel erg genaaid.

Als ik mijn €155,- op mijn bank zie verscchijnen zou dat heel fijn zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 14 juli 2016 om 06:43 geantwoord

Beste heer van Dongen,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het bedrag wordt spoedig aan u teruggestort. U ontvangt bericht van ons zodra de terugbetaling is uitgevoerd. Wij hopen u spoedig weer op onze website te begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomvdongen