Klacht: Geld retour

op 02 mei 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Zaterdag 30 april 2016 kocht ik een vest van Adidas voor mijn zoon. Maandag 2 mei 2016 wilde ik het vest retour brengen. Aangekomen bij de Footlocker in Haarlem werd mij daar medegedeeld dat zij geen geld konden teruggeven. Er werd mij gewezen op een onderschrift op het aankoopbewijs. Ik melde daarop dat ik dit pas kon lezen op het moment dat ik het al gekocht had, lijkt mij dat het kwaad dan al geschiet is. Verder melde uw verkoper dat er links onder de kassa, niet geheel in het zicht, 4 sticker zaten, waarop op 1 sticker vermeld stond dat je geen geld terug krijgt. Beetje kinderachtig om je daarop te beroepen als het zo weggestopt is, het lijkt mij vriendelijker als dit gewoon op een kaartje naast de kassa staat, zoals het hoort. Op mij opmerking dat als ik wat bestel bij Footlocker en ik dit retourneer, ik dan wel mijn geld krijg, werd mij verteld dat dit is omdat je het eerst moet kunnen passen. In mijn geval kocht ik het voor mijn zoon, dus dit artikel kon pas thuis gepast worden. Het is dan ook niet meer dan redelijk dat ik mijn geld terug krijg.

In afwachting van een spoedig antwoord, verblijf ik.

Monique Bos
Familiembos@gmail.com

Ik ben tevreden als ik mijn tegoedbon als geld op mijn rekening gestort wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monibos