Klacht: geld retour

op 11 september 2018 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Heb in maart 2018 een bestelling gedaan van 46,93 euro, de bestelling is retour gegaan heb ook bewijs van ontvangst maar tot op heden ruim 6 maanden geleden nog steeds geen cent terug.Heb al een paar keer een berichtje gestuurd naar de verkoper toe (My sweety house ) maar terug betalen ho maar. Ben erg teleurgesteld en radeloos en hoop dat U wat voor mij kunt betekenen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld op mijn rekening terug heb dan kan ik de hele zaal afsluiten !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiwi1961