Klacht: geld overmaken

op 18 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb 2dagen geleden iets overgemaakt naar dhgate.com maar ben 2dagen aan het wachten dat het betaald is 32euro 59cent zoiets

dat uw het bedrijf geld klaar is voor me order om het verzonden naar mijn huis te krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht ljaimy

6 maanden geleden - duurt lang

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:21 geantwoord

Beset Jaimylee,

Dank voor uw bericht aan Adyen en onze excuses voor de late reactie.

De betaling naar DHgate (http://www.dhgate.com) was succesvol met verwijzingsnummer 20170517030223_709568. Ik raad je aan om met DHgate contact op te nemen over de status van je bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door ljaimy