Klacht: Geld overgemaakt naar Ayden, bestelling niet doorgekomen

op 04 juli 2017 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan op de site van John Lewis. Deze bestelling heb ik via IDeal betaald en het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven. Echter, omdat ik maar geen bevestiging van deE bestelling kreeg heb ik gebeld met het bedrijf en zij gaven aan dat er geen bestelling op mijn naam bekend was. Niets bij de betaling via IDeal wees erop dat dit om een,kennelijk duistere, betaling zou gaan. Nu ben ik mijn geld kwijt en heb ik geen bestelling.

Gewenste Oplossing:

Pas tevreden als ik mijn teruggestort krijg en Ayden zijn verantwoordelijkheid neemt als bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ayden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ayden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ceecee