Klacht: Geld overgemaakt naar Ayden, bestelling geplaatst bij Lesara.de

op 16 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Het volgende heb ik gedaan:

U heeft betaald van rekening
Begunstigde Adyen inzake AdyenPayments.com
Omschrijving 800747033
Bedrag € 77,95
IBAN begunstigde NL48 RABO 0132 3947 82
Kenmerk begunstigde 4615175077586311
Kenmerk bank 0020001831890178
Datum 01 februari 2018 18:55
Ik begrijp dat het geld nu bij AYDEN is maar het moet worden overgemaakt naar Lesara.

Zie bestelling:
Tuniek met cut-out
Levertijd: 10 – 15 Werkdagen € 14,99 Besteld: 2
€ 29,98
Fleecejack met Teddycapuchon Fleecejack met Teddycapuchon
Levertijd: 2 – 6 Werkdagen € 19,99 Besteld: 1
€ 19,99
Legging met paisleymotief Legging met paisleymotief
Levertijd: 2 – 6 Werkdagen € 13,99 Besteld: 1
€ 13,99
Sportieve Legging met Gemengd Motief Sportieve Legging met Gemengd Motief
Levertijd: 2 – 6 Werkdagen € 13,99 Besteld: 1
€ 13,99
Totaal € 77,95
Verzending € 0,00
Incl. btw € 13,53
Totaalbedrag € 77,95 (dit bedrag is dus bij AYDEN terecht gekomen)

Ik wil dat AYDEN het bedrag meteen overmaakt naar Lesara om mijn bestelling te betalen.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om het op deze manier te doen ik heb het gewoon verkeerd gedaan.
Kan AYDEN mij a.u.b. helpen om dit bedrag naar LESARA over te maken dan ben ik tevreden.
Mijn excuses voor het ongemak, heb een fout gemaakt, niet goed opgelet.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 oktober 2018 om 15:09 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Door een tikfout van klacht.nl zijn enkele klachten onder een verkeerde naam (Ayden) terecht gekomen. Hierdoor kan het zijn dat deze klacht vertraagd is opgelost. Excuses voor het ongemak.

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com