Klacht: Geld overgemaakt en niet ontvangen

op 05 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1400,- is over gemaakt dat er al lang had moeten zijn. Afgeschreven maar is nergens meer te bekennen. Had nooit problemen maar het bedrijf heeft adyen aangenomen om IDEAL payments uit te voeren, schijnt. Nooit problemen gehad en nu dit. Het bedrijf is zeer hoog gewaardeerd en gebruik het al 2 jaar zeer regelmatig. Adyen komt in beeld en het geld is in limbo. Wel heel toevallig…… Word verder grondig onderzocht. ( Probeer Adyen te vermijden indien mogelijk )

Gewenste Oplossing:

.... als ik te weten kom waar het geld gebleven is en ik het terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 september 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sonn,

Vervelend dat u problemen ondervind met een betaling.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.

In ons systeem kunnen wij zien dat uw betaling aangekomen is bij het bedrijf.
Wij hebben hen hier van ook op de hoogte gesteld.

Voor verdere vragen kunt u het beste direct contact opnemen met het bedrijf.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door sonn