Klacht: Geld overgemaakt

op 27 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 38 Euro overgemaakt voor Wish voor jasjes
Dit geld is van mijn bank maar bij WISH niet aangekomen ..tussenin zit worldpay limited
Ik wil mijn geld terug van deze worldpay
Elke keer ging het goed maar deze keer dus niet

Gewenste Oplossing:

Als geld weer op mijn bank staat of ik alsnog mijn jasjes via Wish krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 september 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Reactie van de melder van de klacht Andrea56

1 maand geleden - Heb met beide contact gehad en Wish heeft niets binnen gekregen en bank heeft wel betaald en zei dat ik met worldpay limited moet bellen ...die heeft nummer wat niet meer bestaat ..030 nummer

Heeft op 04 oktober 2017 om 17:19 geantwoord

Word er echt strondziek van
Opeens contact zoeken met Klarna en die geven geen eens antwoord
Mijn 38 euro is volgens mij spoorloos is hun zakken verdwenen
De bank ..Wish. ..worldpay limited en Klarna weten allemaal niets maar geld is van mijn bankrekening af

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea56