Klacht: geld over gemaakt

op 23 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer,

Ik heb geld overgemaakt met bankrekening nr NL37ABNA 05293140 53

naar IBAN: NL48RABO0132394782
BIC RABONL2U
omschijving 1714640071578255 0020001272308030 2011399814: f0fa8a

kenmerk: 23-05-2016 14.39 002001272308030

kunt u mij vertellen van wie deze rekening nummer is volgens mij van leo vegas online casino. geld is afgeschreven van mijn bank rekening. Naar mijn mening is het van leo vegas had een account aangemaakt en vervolgens ook geld overgemaakt dat gelukt is maar ze kunnen mij account niet vinden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld 25 euro terug gestord hebben op mijn rekening omdat ik niet kan inloggen bij leo vegas casino en ze kunnen met mijn gegevens ook geen account vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 mei 2016 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Rijay Sanchit,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

https://www.leovegas.com

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rijay