Klacht: Geld nog steeds niet terug ontvangen en Ryanair is niet te bereiken

op 13 mei 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht is geannuleerd vanwege de corona crisis. Op 2 tm 9 mei 2020 zouden we met 6 personen op vakantie gaan naar Toscane. In deze periode waren de vliegtickets behoorlijk prijzig en we hebben dus 1600 euro betaald voor 6 retourvluchten. Gelukkig kregen we een mail waarin stond dat we ons geld terug konden krijgen of de vlucht verzetten. We hebben een refund gevraagd. Vervolgens kregen we in het engels een mail dat we geduld moesten hebben omdat ze nog een achterstand weg te werken hadden. Daarna kregen we een mail voor het accepteren van een voucher wat we niet hebben gedaan. De refund stond al geregistreerd en was ook terug te zien in ons account. We hoorden en zagen steeds niets en daarom hebben we geprobeerd te bellen. Natuurlijk nam niemand op. Vervolgens een mail gestuurd naar ryanair, tot nu toe geen reactie. Vandaag 13 mei weer gebeld maar Ryanair is niet te bereiken. Ook blijkt dat we niet meer kunnen inloggen op ons account.
We krijgen hier een heel vervelend gevoel over. WAAR IS ONS GELD?

Dat we ons geld terug ontvangen zoals beloofd door Ryanair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Nijhuis