Klacht: Geld niet terug gekregen

op 06 juli 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

op maandag 27 juni bestelde ik tickets voor de match Wales Belgie en voerde ik de betaling via MasterCard uit.

Op woensdag 29 juni kreeg ik echter een mail van Viagogo om mee te delen dat mijn tickets neit konden afgeleverd worden door de verkoper en dat ik mij gehele aankoopsom zou terugkrijgen. Daar ik dacht naar Lille(plaats van de match) te kunnen vertrekken had ik reeds 2 nachten geboekt in een plaatselijk hotel met aankomst op donderdag om 18u.

Via een andere weg heb dan gelukkig nog tickets kunnen verkrijgen.

Thuis gekomen van de match zag ik dat Viagogo mij achteraf nog mails had gestuurd dat mijn ticket toch beschikbaar was. Deze heb ik jammer genoeg niet meer kunnen aankrijgen op tijd.

ik ga er dus vanuit dat Viagogo mij terugbetaald.

In de bijlage vinden jullie de mail waarin ze dat ook bevestigen.

Met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Bij de ontvangst van mijn aankoopbedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fp001