Klacht: geld niet terug gekregen

op 12 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,op de heen weg in het vliegtuig heb ik koffie gekocht ,ik gaf 50 euro aan de stewardess ze zij ik geef u later het geld terug.Ik zei prima!
Echter geen geld terug gekregen,terwijl ze het retour bedrag op had geschreven op een briefje,ik heb er zelf ook niet meer aan gedacht maar vindt het echt zeer vreemd dat de stewardess dit vergeten?? is.
Wat gebeurd er op de terugreis…k bestel weer het een en ander en weer heeft de stewardess geen geld retour ,nu moet ik 5 euro terug krijgen.De stewardess vraagt of ik het goed vindt dat ze het later brengt.Ik vond het geen mij overkwam zo bz dat ik dacht ik ga nu ff afwachten wat er gebeurd,nou dus niks!!Totdat de landing werd ingezet geen geld retour! Ik heb toen tegen een stewardess gezegt dat ik nog geld tegoed had,ja ze zou het zeggen,daarna kreeg ik het geld terug.Ik heb haar gezegd dat ik het heel bz vindt deze gang van zaken,toeval dat mij dit op de heen en terug reis overkomt?Ik ben op 5-06 naar Dalaman gevlogen,en 12-06 terug uit bodrum!Graag u reaktie op bovenstaande en kom niet aan met alleen exuses!!!

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik de 47,50 terug krijg.
ps Mijn reis is ook al gewijzigt nm wij moesten vanaf bodrum vliegen ipv dalaman.Wij hebben een taxi genomen kostte 90 euro omdat het niet wenselijk is in verband met mijn gezondheid om zo lang in een bus te zitten,hier heb ik eerder een mail over gestuurd.Wij verbleven in hotel ideal prime in marmaris. Kortom nu extra kostte dus gehad van taxi en geld niet terug gekregen nadat ik drinken had besteld.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melchior 23