Klacht: GELD NIET TERUG

op 08 september 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 08 september 2018 om 22:12 geantwoord

Beste Passant,

Onze logistieke afdeling heeft ons laten weten dat u de zending 180705080029937184 heeft geweigerd. We kunnen bevestigen dat uw pakket als onbestelbaar is beschouwd door de koerier. Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval de zending niet in ons bezit hebben en daarom geen volledige terugbetaling kunnen verstrekken. Toch willen we u graag tegemoetkomen en u bij wijze van eenmalige uitzondering 50% van de prijs van het product vergoeden. Dat komt neer op een terugbetaling van EUR32.56.

De terugbetaling zal op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij Mijn tegoed Bonustegoed.
https:www.lightinthebox.comindex.php?main_pagestore_credit

U kunt het Tegoed gebruiken om uw nieuwe bestelling direct te BETALEN of u kunt het OPNEMEN naar uw bankrekening waarmee u deze bestelling hebt betaald. Raadpleeg de volgende link voor gedetailleerde informatie:

1. Hoe kan ik gebruik maken van mijn Bonustegoed en Tegoedsaldi?
http:www.lightinthebox.comknowledge-basec1295a3493.html

2. Hoe kan ik om een opname verzoeken?
http:www.lightinthebox.comknowledge-basec1295a3494.html

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla
lightinthebox.com

Heeft op 09 september 2018 om 16:11 geantwoord

Ik vindt het onterecht om alleen maat de helft van de bedrag terug te krijgen. Ik zou graag een andere oplossing ook horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Passant