Klacht: Geld niet retour ontvangen, geen contact gezocht na ontvangst retour

op 29 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Goedendag,
Ik heb een product bij u besteld omdat ik graag wilden starten met bezorgen ben er toen achter gekomen dat je daarvoor aangemeld moet zijn bij het KVK. Dat werkt in mijn situatie dus niet, dus heb ik de volgende dag het pakket retour gestuurd met een notitie erop met mijn naam achternaam en adres. Ik heb gezien dat mijn pakket is aangekomen bij u op 27-05-2021 en heb nog niks van u gehoord over het retour sturen van mijn geld. Ik ben het wel een beetje zat aan het worden allemaal, heb al zo vaak geprobeerd contact op te nemen met u maar de mail komt niet aan of ik krijg geen reactie. Ik heb het zelf via uw social media platforms geprobeerd.

Ik geef u nog een paar dagen de tijd om mijn geld terug te sturen of om contact met mij opnemen. Ik ga helaas ook mijn account moeten verwijderen want heb nog nooit zoiets als dit met u meegemaakt. Ik ben er erg boos om, want het is voor mij een heel groot bedrag die 60 euro heb de verzending dan ook zelf uit eigen zak moeten betalen omdat er van u kant niet werd gereageerd. Ik heb het pakket waar de tas in zat niet eens geopend. Ik vind het schandalig hoe dit verloopt dit is niet het laatste wat ik erover te zeggen heb. Hoop snel iets van u te horen.

Groetjes!

Vanity Ramphal
Antillenstraat 51,
2315XL, Leiden

Wanneer ik mijn geld netjes terug krijg gestoord. En wanneer ik een keer een nette mail van hun ontvang van we gaan je retour terugbetalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Reactie van de melder van de klacht Vanityisboos

1 maand geleden - Vandaag mail gekregen dat ze mijn klacht niet in behandeling zullen nemen. Wat een professioneel bedrijf zeg! Maar is niet erg, ze horen nog van me advocaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanityisboos