Klacht: geld niet retour gekregen

op 28 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Bestelling geplaatst en 2 dingen gehouden,vooruit betaald met ideal. En zit al weken op 160 euro te wachten. Berichten worden niet beantwoord. Persoon die het bedrijf leidt weet niet waar ze mee bezig is schijnbaar.

geld terug

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Reactie van de melder van de klacht sab21

2 weken geleden - inmiddels een mailtje gehad, of ik hun werk even wil doen, aangeven wat er retour is gekomen met track en trace nummer omdat ze achterlopen. Belachelijk. Ik raadt aan hier niet te bestellen of je moet investeerder in deze webwinkel willen worden want als het weken duurt om je geld terug te krijgen. En je mails worden niet beantwoord voel je je gewoon opgelicht. Ik ga de consumentenbond inschakelen en een aanklacht van oplichting indienen als ik begin volgende week mijn geld niet retour heb op mijn rekening.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

1 week geleden - Hoi Sabine, We betreuren je negatieve reactie. Wij crediteren binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, maar als er onduidelijkheid is op een retourformulier dan kan het vertraging oplopen. Gelukkig is het helemaal opgelost inmiddels! We hopen dat je er niet een nare nasmaak aan over hebt gehouden. xoxo

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sab21