Klacht: GELD NIET ONTVANGEN NA RETOUR

Gg85 op 30 oktober 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus iets besteld, dit werd na 3 weken pas geleverd (ipv na 5-10 werkdagen). retour gedaan en nu – bijna november!!!!- nog steeds geen geld ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als het geld weer op mijn rekening staat.
Oprechte excuses zou ook fijn zijn

Bericht van Lil.nl

4 jaren geleden - Goedemiddag, uw gieter is helaas iets later dan vooraf aangegeven verstuurd. U had een servicepunt gekozen als afleverpunt, de gieter heeft u daar nooit afgehaald. De gieter is een tijd bij het afhaalpunt blijven liggen alvorens deze retour afzender werd gestuurd, dit heeft er aan bijgedragen dat de verwerking langer heeft geduurd dan normaal. Inmiddels is het aankoopbedrag teruggestort. Vriendelijke groet, Team Lil.nl

Reactie van de melder van de klacht Gg85

4 jaren geleden - Nee hoor.. ik heb al bijtijds aangegeven -VOORDAT de gieter verstuurd was- dat ik de bestelling wilde annuleren. Omdat jullie zo traag op mailtjes reageren, is het misgegaan. Ik lees nu op andere websites en deze websites soortgelijke reacties en klachten, dus in dit geval, beste mensen van lil.nl, ligt het niet aan mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lil.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lil.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lil.nl

Heeft op 07 november 2017 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Op 18 september om 14:15 uur is uw bestelling verzonden naar u/het afhaalpunt. Op 18 september om 21:33 uur annuleerde u uw bestelling per mail. Op 19 september lieten wij u weten dat uw bestelling bij het afhaalpunt klaar lag om opgehaald te worden.

Op 19 september ontvingen wij onderstaande mail van u:
''Dag,
Voor alle duidelijkheid: ik hoef de gieter niet meer. Ik zal de
bestelling niet ophalen; ik koop hem wel ergens anders.''

Op 21 september lieten wij u weten dat als u de gieter niet zou ophalen, deze automatisch retour zou komen bij ons. Een pakket blijft altijd 2 weken liggen bij een postpunt.

Op 9 oktober om 09:32 uur mailde u ons het volgende:
''Ik heb nog geen geld terug gehad!!!!''

Op 9 oktober om 10:38 uur is uw order retour gekomen bij ons en verwerkt door onze afdeling retouren. Het bedrag zou vanaf die datum binnen 14 dagen teruggestort worden op uw rekening.

Wij hebben dus niet traag gereageerd, u reageerde wat laat op de mail dat uw bestelling verzonden was. Wij kunnen een zending dan niet meer tegenhouden.

Inmiddels heeft u het betaalde bedrag terug ontvangen van ons.

Met vriendelijke groet,

Team LiL.nl

Gg85

Heeft op 07 november 2017 om 11:54 geantwoord

Geen excuses, maar de schuld bij mij neerleggen. Wat een onfatsoen en wat onklantvriendelijk.
Vooral omdat er steeds pas gehandeld wordt als ik een mail stuur. Ik stuur na 2 weken een mail waar de gieter blijft en INEENS is ie wel verzonden, ik mail 5 weken later wanneer de gieter es retour gaat en prompt gaat ie retour. Dus doe niet alsof ik gek ben....

Bericht van Lil.nl

4 jaren geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. U stuurt een mail, nadat uw order is verzonden. Nogmaals, dan kunnen wij dit niet meer tegenhouden. Het pakket blijft altijd 14 werkdagen liggen bij een postpunt en moet dan nog retour naar ons. Van 19-9 tot circa 4-10 heeft uw pakket bij het postpunt gelegen. Als u zelf even langs het postpunt was gegaan en het pakket had geweigerd was het pakket sneller retour gekomen bij ons en had u ook sneller uw geld terug ontvangen. Tevens reageerde u op onze e-mail van 4 september niet, maar pas op 18 september toen u de status ''verzonden'' ontving van ons. Anders hadden wij uw order in de tussentijd kunnen annuleren. U blijft ons beschuldigen van onfatsoen en onklantvriendelijkheid, maar wij hebben u steeds op de hoogte gehouden en uitgelegd wat u had kunnen doen om het proces te versnellen. Wij wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LiL.nl

Reactie van de melder van de klacht Gg85

4 jaren geleden - Uh ja hoor. Verzwijg de rest van de mailwisseling maar. Ik heb zoveel meer mails gestuurd. Ik houd ermee op. Ik wil de mensen alleen nog waarschuwen voor jullie. Mensen, koop er niks!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Gg85