Klacht: Geld niet aangekomen

op 12 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 20 juni 2016 heb ik een vlucht via Vueling geboekt via i-Deal. Dit heb ik nooit definitief bevestigd en de vlucht is ook niet gereserveerd. Dit ben ik nagegaan bij Vueling zelf. Het bedrag van €259,98 is wel via i-Deal betaald, maar ik heb geen vlucht geboekt. Het geld kan ik nu zelf niet terugstorten. Graag wordt ik geïnformeerd op welke manier ik dit bedrag kan terug krijgen.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik de €259,98 teruggeboekt krijgen, aangezien ik de vlucht nooit geboekt heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Van den Heuvel,

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Vueling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Theo van den Heuvel