Klacht: geld niet aangekomen bij Webwinkel, wel afgeschreven van mijn rekening.

op 18 februari 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-01-2018 heb ik een bestelling gedaan bij de webwinkel van ASOS en de bestelling betaald via IDEAL.
Het geld is direct afgeschreven van mijn bankrekening, maar nooit bij ASOS aangekomen. Dit weet ik omdat ik met meerdere mensen van ASOS contact heb gehad.
Ik heb dus betaald maar niks ontvangen. Ik wil nu contact met IDEAL, maar dat lijkt onmogelijk. Kan nl geen telefoonnummer of e-mailadres vinden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jair Harazi