Klacht: Geld kwijt

op 05 augustus 2017 over Sans-online.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte service en niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite m’n geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon m’n geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat het bedrijf beter zijn administratie op orde moet krijgen zodat duidelijk is dat er een retour binnen is gekomen. Daarnaast moeten ze meer vertrouwen in hun klanten krijgen en bij een retour gewoon het geld terug betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sans-online.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rvanmeurs