Klacht: Geld kwijt ?

op 01 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 3 boekentassen besteld eerste keer stond er das besteld dus we dachten het is oke maar toen kreeg we via een email te horen dat het niet verzonden is vandaag probeerde we opnieuw met werkende creditcard de dag der voor herladen maar het gaat niet en ze zitten dan te zeggen andere kaart of andere betaalmetode

Gewenste Oplossing:

Als we nu gewoon wel rustig kunnen betalen en het verstuurd krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 01 augustus 2016 om 21:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

helaas kunnen wij u hier niet helpen, daar wij niet verantwoordelijk zijn voor uw betaalmiddelen en de betaling afgewikkeld wordt via derden. Neemt u contact op met u kaartuitgever of uw bank.

Met vriendelijke groeten,

Het Light In The Box Team

Geachte klant,

helaas kunnen wij u hier niet helpen, daar wij niet verantwoordelijk zijn voor uw betaalmiddelen en de betaling afgewikkeld wordt via derden. Neemt u contact op met u kaartuitgever of uw bank.

Met vriendelijke groeten,

Het Light In The Box Team

Alle klachten die gemeld zijn door AmosArew