Klacht: Geld ineens weg van MasterCard

op 28 juli 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Hallo.
Van 12 juli tot en met 23 juli hadden wij een auto gehuurd bij Gold Car. De problemen begonnen al bij aankomst. De vrouw was vriendelijk tegen de voorgaande klanten, tegen ons als jong koppel niet. We kregen een Dacia Sandero in plaats van een Volkswagen Polo. Qua grootte toch niet vergelijkbaar. We konden upgraden naar een Volkswagen Golf voor een meerkost. Bij inlevering, geen probleem. Geen kruisjes op het blad, wij blij. Na een dag of twee, zie ik dat het bedrag is gedeblokkeerd. Joepie, dacht ik. Nu enkele dagen later merk ik dat er zonder enige uitleg 200 euro is verdwenen en ik nog steeds wacht op het geld van de benzine. Goldcar gebeld. Er was een kras in de bumper. Uitleg gedaan dat er bij terugname geen probleem was. Hij zei dat hij het ging doormailen en dat ik een claim moest indienen. Maar als ik zo lees, vrees ik dat ik die 200 euro niet meer zal zien.

Geld terug !

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennadg