Klacht: Geld gestort via gemeente naar de leenbakker vanaf 2012

op 26 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb inrichtingskosten aangevraagd via gemeente denhaag,en wou voor €500 euro aan tegoed verbruiken bij de Leenbakker.
Ik kreeg dit in twee delen gestort bij de leenbakker
Helaas was de aanbieding Die ik wou niet meer geldig eind 2012 en beloofde ze mij dat niet uitmaakt wanneer ik weer iets leuks vind op mijn tegoed beroep kan doen,ik kwam na twee maanden terug,mocht niks bestellen bij de Leenbakker van de Megastores…ik moest komen als de manager er was,weer kon ik weer geweigerd geld was tweede keer binnen weer zou de manager er zijn maar nee hoor,ik zou gebeld worden.
Na elke keer verstoppertje heb ik in april 2013 contact opgenomen telefonisch weer geen gehoor,geen hulp en van het kastje naar de muur gestuurd ontkenning van storting en je zal niet geloven na bewijs van storting van geld negeerden ze het contact en tot op heden mee bezig geweest tot aan 2015 is het na duizend keer bellen en mailen volgens hun verjaard en krijg ik mijn geld niet terug nog mijn tegoedbon terug.
Geld van inrichting moest ik terugbetalen aan de gemeente €250 is door gemeente nog gezien bij de stortingen andere €250 niet meer…al kreeg ik maar 1deel terug,dan ben ik al opgelucht.
Vreselijk dit gaat om onrecht,is niet gek dat de Ikea het beter doet,Leenbakker is niet slim in klantenbestand wat een oplichters,ze moeten zich schamen!!

Als ik tegoedbon krijg van mijn geld en een tegoed voor al het gedane keer vanaf 2012

Reactie van de melder van de klacht Karima Moussaoui-Lammouyi

1 jaar geleden - Dank u ,tot op heden zijn ze nog te beroerd om te reageren