Klacht: Geld geincasseerd zonder vooraf te melden

op 28 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week kwam ik er plots achter dat er €35,68 is afgeschreven door Tele2 terwijl ik geen enkele melding heb gehad van een nieuw factuur. Nadat ik de incasso heb teruggeboekt via de bank ontving ik vandaag een sms met daarin de melding dat de afschrijving mislukt is en een link om deze te betalen met iDeal. Nu zou ik graag willen weten waarom het factuur niet is geregistreerd en waarom ik meer moet betalen dan mijn gebruikelijke abbonementskosten

Gewenste Oplossing:

zou ik graag willen weten waarom het factuur niet is geregistreerd en waarom ik meer moet betalen dan mijn gebruikelijke abbonementskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chiel_vangansewinkel